Сигурно ви е познато дека одредена храна помага за постигнување најдобри резултати при тренингот. Нашето тело и мускули имаат различни потреби и поради оваа причина секоја вежба се разликува по интензитет.

Се разбира, храната, исто така има голема улога за нашата визија и општа состојба. Foodpanda, избрa храна и пијалаци, кои ќе ја подобрат ефикасноста на вашиот режим за тренинг.

Кафе

Кафето нуди енергетска помош и не дехидрира. Може да додадете и млеко, за да го појачате количеството на јаглехидрати и протеини.

Овес

Содржи влакна со ниска содржина на масти и висока содржина на бавна апсорпција на јаглехидрати, погодни за шеќерот во крвта. Соодветни се пред тежок тренинг.

Јајца

Одлична храна при тренинг. Имаат висока содржина на протеини и го намалуваат апетитот.

Јогурт

Соодветен е за по тренингот, бидејќи обезбедува протеин, потребен за изградба на мускулите.

Слатки компири

Одличен извор на витамин А, кој е важен прехранбен елемент. Тие се погодни за ручек. Содржат диетални влакна и ниска содржина на калории.

skopskaLinijabanerMilenium

  • 30 дена
  • 7 дена
  • 24 часа