pepsi-max-funny-commercialПепси во САД е голем исто колку и Кока кола. Тие се толку моќни, што за време на „Суперболот“ ќе прикажат шест реклами направени од нивните корисници. Суперболот е инаку настан чиј термин за телевизиска реклама е веројатно најскапиот на сите телевизии во светот. Искрено, рекламите на некои од десетте кандидати коишто ви ги прикажуваме се толку без поента, што се прашуваме дали можеби и ние требаше да испратиме некое глупаво видео.

Пепсико одвои фрапантни пет милиони долари за најдобрите шест, то ест оние коишто ќе бидат прикажни во живо на телевизија, но најдобриот ќе добие и работно место во компанијата како човек кој ќе спреми уште релами за Пепси.

Освен за пепси макс, кому се посветени рекламите, во конкуренција влегуваат и реклами направени за чипсот Доритос. Нам искрено тие ни се допаднаа малку повеќе, па, ако имате едно пет-десет минути, повелете, прегледајте ги.

 

 

 

Би можело да Ве интересира:
Претходно од оваа категорија:

anaNikolic

misoKovac

banerIscelitelMilenium

  • 30 дена
  • 7 дена
  • 24 часа