Поголемиот број од тинејџерите вели дека додека да отвори електронска пошта, напише и испрати „маил“, на социјалните мержи ќе напише неколку кратки пораки.

Дали e-mail-от е мртов?

Затоа e-mail-от како сретство за комуникација станува сè поретко помеѓу тинејџерите, а аргументот кој тие најчесто го употребуваат за да го оправдаат непишувањето на „маил“ е досадата. Имено, за темпото на живот кое го имаат поголемиот број од младите, кратките пораки или „четот“ на социјалните мрежи, пред сè на Фејсбук, се многу поинтересни и поприфатливи.

„Падот во испраќањето на меиловите не значи дека младите целосно се откажале од овој начин на комуникација и целосно се свртеле кон инстант пораките. Но, сепак на Фејсбук секојдневно се разменуваат околу 4 милијарди кратки пораки“ - пишува New York Times.

„Праќањето e-mail за младите е болно и едноставно не е во согласност со нивниот општествен живот“ - заклучува Џејмс Кац од центарот за конмуникации Рутгер.

И.К | бркај работа

Би можело да Ве интересира:
Претходно од оваа категорија:

anaNikolic

misoKovac

banerIscelitelMilenium