Научниците откриле уште една планета, која ја нарекле K2-18B, а веруваат дека на неа можеби има живот. Планетата е поголема од Земјата и оддалечена е од нас 111 светлосни години. Се наоѓа во соѕвездието Лав.

Таа кружи околу ѕвезда која е "црвено џуџе" и тоа во Златкосината зона, која е совршена за настанување на живот. Постои голема веројатност дека на неа има вода, и дека е доволно топла за живот.

Сигурно е дека планетата има атмосфера, а бидејќи кружи околу ѕвезда, значи дека има услови за вода. Едното плус другото водат до заклучок дека на неа е можен живот.

Обидувајќи се да ја измерат масата и некои други карактеристики на планетата, астрономите забележале уште една планета околу истата ѕвезда и ја нарекле K2-18C.

- Тоа што успеавме да ја измериме масата и густината на K2-18B беше одлично, но кога притоа откривме уште една планета, тоа беше вистинска среќа и чудо - вели шефот на проектот, Рајан Клотје.

Единствена разлика во односот на Земјата, кога станува збор за планетата K2-18B и тоа што се знае за неа, е дека е нешто поголема од Земјата. Постои можност да станува збор за водена планета, што значи дека е целосно или во главно покриена со вода, но со леден покривач на површината.

anaNikolic